KINO TO EMOCJE

Oglądanie filmów na dużym ekranie to niezwykłe doświadczenie, które cieszy się ogromną popularnością. W 2019 r. w polskich kinach sprzedano ponad 60,2 mln biletów a 2020 rok zapowiadał się podobnie, jednak pandemia i czasowe zamknięcie kin, uniemożliwiły pobicie kolejnego rekordu.

W obliczu niezwykle trudnej sytuacji, w której znalazły się kina, polska branża kinowa zwarła szyki, by wyjść naprzeciw rodzimym kinomanom. Kampania Kino to emocje wystartowała 4 września w kinach, telewizji i Internecie. Głównym elementem kampanii są pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, za pośrednictwem których aktorzy przypominają widzom o wyjątkowej roli kina.

Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączy wspólny hasztag: #ChodźDoKina.